Vén Trotli

Vén Trotli

Jelenetek egy előző házasságból.

2017. november 16. - Gépon Tibor

 

A szolgáltatótól beszélek, szeretnék gratulálni, ön 150000 Ft-ot nyert. Hogyhogy. Hát az előfizetők között sorsolást tartottunk és az első tíz szerencsés nyert, ön a hetedik volt. Ennek nagyon örülök, mikor és hol vehetem át a nyereményt. Először néhány kérdésre válaszoljon, hol lakik, melyik bankban van a számlája vezetve. És az átvétel feltétele, hogy előtte el kell mennem Mekkába egy kedvezményes zarándokútra, ugye? Ne haragudjon, de telefonon semmilyen személyes információt nem adok. Nem kell elmennie Mekkába, csak a bankautomatáig és onnan felhívnia, hogy az utalást megtehessük. Na jó, fejezzük be, köszönöm, hogy hívott, viszont hallásra. Na mi van, nem érdekel a dolog, tudod, mit, akkor b.meg az anyádat. Mesélj valami érdekeset az előző házasságaidból. Kíváncsi vagy néhány jelenetre egy házasságból? Tudod, régen még kebelbarát voltam és szkanderban is elég jó. Ma már esetleg csak szkafanderban.

K-osz

img_20170816_082255.jpg

Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa. Ott gyülekeznek a félkegyelműek? Tudod kislányom, te az én vér szerinti unokám vagy. Áhá, most már értem, te vagy az én véres nagypapám! Szerelmes a feleségébe, de valószínű, ő nem annyira, legfeljebb úgy csinál, mintha. Pedig a férfi részéről a jó házasság titka a tele poci és az üres zacsi. Jó lenne tudni, hogy a nőknél ez hogy van, de erre öreg korára sem tudott még rájönni. Meghalt egy ismerősöm, aki egész életében vidám, jó humorú, szellemes pasas volt. Most már igazán szellemes lett. Az állatkertben eleinte sok koala volt, de fogságban nem tudtak szaporodni (lehet ezen csodálkozni?) és a végén csak egy maradt mutatóba. De, hogy ne érezze magát magányosnak, egymaga megalakította a Demokratikus Koalalíciót. Ha nem tetszik ez a bejegyzés, nyugodtan kitörölheted.

Körfolyosó

img_20171104_160255.jpg

Kicserélték a padlólemezem, ezáltal 30%-kal merevebb lettem. A karosszéria lemezeim alatt is mindent kicseréltek, egyébként meg pont úgy nézek ki (na, jó). Lehet hozzám puha tapintású bőrt is választani, és az érintőképernyőt csak meg kell kérdezni, érinthetem? A hátsó üléspadom jól támasztja meg a barátnőm combját, ezáltal sokkal jobb lesz a nyomaték, kanyarban pedig a dőlés is, főleg kézi vezérlés esetén. Magas, de nagyképű főnök az alacsony beosztotthoz. Idáig magassarkú cipőben jártál, vagy csak összementél. Valahogy kisebbnek látlak, mint eddig. Jól látod főnök, az az igazság, hogy lefűrészeltem a cipőm sarkát. Ugyan miért? Azért, hogy még jobban fel tudjak nézni rád. Az egyik kutyám terrier jellegű zsömle, de lehet, hogy zsömle jellegű terrier, a másik foltos jellegű pointer, vagy pointer jellegű Foltos Frici. Tim Shaw, a nagy amerikai vegyész azt mondta, hogy a tápláléklánc tetején a kukacok állnak. A végén úgy is ők eszik meg az embereket. Egy verőfényes vasárnap reggel azt hittem, hogy a feleségem bújik oda hozzám az ágyban, meg is simogattam, de szokatlanul szőrös volt a teste. A kutyám volt. Pedig a nejem az előző férjének a negyedik felesége volt, az neki a második férje, neki pedig én a harmadik férje vagyok és ő nekem a második feleségem. Mi ez a gyalázatos rossz bizonyítvány már megint, kisunokám? Mi leszel így édes kisfiam, ha megnősz? Papa, ne bánkódj, lehetek még akár celeb, vagy politikus is.

Becsengettek

p1070964.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ventrotli.blog.hu/api/trackback/id/tr5813284935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása