Vén Trotli

Vén Trotli

Kondenzcsíkok

2017. október 20. - Gépon Tibor

 

Végre hazaérkezett a száguldó nagymama. Most éppen Bécsben volt látogatóban a kislányánál meg az unokáknál. Jól bírja a megpróbáltatásokat, pedig sokadik évét és harmadik férjét tapossa. Rajta ugye, nem látszik? Remélhetőleg most egy darabig ideiglenesen hazánkban fog állomásozni.

Csélcsap

img_20171005_203709.jpg

Hogy működik az új hallókészülék? Nem jól, mert ha én a nappaliban nézem a tv-t és a feleségem a konyhában mosogat, akkor olyan erősen hallom a csörömpölést, mintha a fülemben pakolná a tányérokat. Nem lehetne a beállításon módosítani? Dehogynem, cseréljen helyet a feleségével. Felhívjuk siket és nagyothalló nézőink figyelmét, hogy a most következő reklámjainkat a jobb érthetőség kedvéért üvöltve sugározzuk. A többi műsor a nyugalom megzavarására alkalmas, úgy mint: híradó, mesefilm, sorozatok. Ez meg egy rétegműsor. Csak hülyéknek. Édesanyja neve? Ámon. Csak nem a híres egyiptomi napistenről kapta? De, most már elárulhatom, hogy eredetileg én is egy egyiptomi istenség, majd később egy fáraó voltam, de most már csak egy egyszerű múmia vagyok. Ivartalanítottuk a kutyánkat, ezzel egyidejűleg pedig abbahagytam a dohányzást. A két esemény érdekes módon ugyanazt eredményezte, mindketten meghíztunk. Ez, régen látott vendégeinknek is feltűnt a kertkapuban, a nejem még szabadkozott is. - Mióta kiherélték, így megdagadt. A feleségem szemránckréme olyan drága volt, hogy kénytelen voltam egy homlokránckrémet venni magamnak. A zongorista elsősorban Beethoven interpretálásában jeleskedik, de előadásmódja mindenek előtt Liszt-érzékeny. Időjárásjelentés. Helyenként, elszórtan, várható, időnként, változékony, előfordulhat, egyre többfelé, vegyes halmazállapotú, legfeljebb fokozódhat, esetleg lehetséges. Politikai ügyekben nem szívesen foglalok állást. Tartózkodom...a tetszésnyilvánítástól. Afrika-kutatók csoportképén misszionáriusok pózolnak. A stressz ellen állítólag a két legjobb orvosság a szex és a csokoládé. Egyre jobban szeretem a csokit. Menő turi-butik: top-rongy.

A harmadik

img_20171005_204005.jpg

Drágám, én úgy szeretlek, hogy ha netán kénytelen lennék újból megnősülni, nagyon megbánnám, hogy elhagytalak. Felebarátaim feleségeit egyébként soha nem kívántam (na, jó). Mindig azok...Nekem minden szép, csipkés melltartó merevítős. Jól néz ki ez a guminő, de biztos ezt is unja valaki. Most következzék tájegységünk hagyományőrző hip-hop táncegyüttese. 

Kondenzcsíkok

img_20171013_142914.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ventrotli.blog.hu/api/trackback/id/tr6413046026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása