Vén Trotli

Vén Trotli

Visszapillantás

2017. október 26. - Gépon Tibor

 

A mikrohullámú sütőm a kozmikus háttérsugárzás hatására a negyedik dimenzióban egyre melegebb lett, mely végül előidézte az ősrobbanást. Ezután gyorsan bekövetkezett az Univerzum és a gazdasági helyzet teljes inflációja. Na bumm... Mindezt a Világegyetem és a tőzsdemaffia átlátszóvá válása követte. Mikor ezt megtudtam, én is majdnem szétrobbantam. Hanggal és kézmozdulattal irányítható tv. Ha nem tetszik a műsor, akkor egy speciális, közismert kézmozdulattal lehet kikapcsolni. Egyébként is, nekem biológiai mozgásérzékelőm van. Ahogy megmozdulok, egyből elkezd fájni a karom, a lábam és a derekam. A szemem is romlik, hátulról azt hittem a nőről, hogy egy bombázó, szép tetkós lábakkal, aztán elölről kiderült, hogy a nyanyának csak visszerei voltak, ráadásul még plasztikai műtét nélkül is ronda. Annyi festék volt rajta, hogy sminkelés (vakolás) előtt fel kellett állványozni őt. Akkor éreztem először, hogy hallókészülékre van szükségem, amikor egy vállalatigazgató előszobájában várakozva a titkárnő megkérdezte, kit jelenthetek be? Két cukorral kérem... Divatbemutató vékony manökenekkel, tekintsék meg őszi csontkollekciónkat. Az új könyvem már a jövőt vetíti előre, mert megvalósította a levitációt. Állandóan az asztal felett lebeg, nem lehet letenni. Beteges Mr. Bean-rajongó: Atkinson-kóros.

p1070369.JPG

Generációk

A buta nőnek állandóan fájt a feje, de az okát nem sikerült megállapítani. CT-t készítettek az agyáról. Semmit nem találtak. CT-vizsgálat előtt az asszisztensnő: tolja le a gatyáját! Jajjj de kedves tetszik lenni, ilyet már nagyon régen nem mondtak nekem. A röntgennél pedig a bejárati ajtón ez a fontos információ áll: Aki szoptat, kérjük jelezze előre! Odabent két csinos, fiatal asszisztensnő vár. Elbizonytalanodtam. Jelezzem? Ferenc pápa megnősült és az esküvői szertartáson mondott beszédében bejelentette a cölibátus eltörlését, és miután a papoknak (a melegeknek is) eddig kizárólag házasságon kívüli kapcsolatai lehettek, most már elhárult ez az akadály is. Amúgy is nagyon megváltozott ez a világ. Régen volt a gyors infláció, amikor egyik napról a másikra elértéktelenedett a pénz. Mostanában ennek pont a fordítottja történik. Megkapom a fizetésemet és mire a boltba érek vásárolni, már a kétszeresét éri, alig győzöm elkölteni. Csomagokkal kifelé jövet, a megmaradt pénzem ugyanannyit ér, mint vásárlás előtt, és kezdhetem elölről az egészet. Ebbe kérem, bele lehet őrülni.

Megjöttek a gyerekek

img_20170211_160609.jpg

A nappaliban a tv nincs bekapcsolva, Klári ölében legkisebb unokánk, hallgatja a szép éneket. Csönd van. Alkonyodik, a rigó most kezd énekelni, már senki nem hív a mobilomon, ma lenyírom a füvet, holnap takarítani fogok. Most még megmártózom a medencében. Sírni kéne. Hát azt nem gondoltam volna, hogy amikor megvettem a házát, megtetszett az autója is és a házzal együtt azt is megvettem. A kettő együtt irigylésre méltó összhangban volt. De aztán később felhívott a felesége, hogy nem volna-e kedvem...

Tükröződés

tukrozodes_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ventrotli.blog.hu/api/trackback/id/tr9113094226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása