Vén Trotli

Vén Trotli

Időutazás

2017. október 06. - Gépon Tibor

 

Hova utazol, drágám, Barcelonába? Nem, Bécsbe, Katalánomhoz. Nagyon meg vagyunk egymás feleségével elégedve. Én az övével, ő az enyémmel. A te feleségednek én csak a jó oldalát ismerem. Persze, mert mindig csak elölről látod. Régen szerettem az ágyas pálinkát, de az egyéb ágyasokat sem vetettem meg. A legszebb emlékek ráadásul az emeletes ágyasokhoz fűznek. Mára már csak a feleség maradt, meg esetleg egy-egy pótágyas. Különben is, nem tehetsz magadévá minden szép nőt, legfeljebb törekedhetsz rá. A vörös amúgy meg mindig is a kedvencem volt, most már csak akkor, ha száraz. Minél kevesebbet tudtam róla, annál szerelmesebb voltam belé. Egy kis csillagászat. Én egy planetáris köd vagyok csupán, az élet végstádiumában lévő kis tömegű csillagmaradvány. Azért az vigasztal, hogy ugyan energiát már nem termelek, de a lassú kihűlés során fehér törpeként még milliárd évekig fogok világítani. És akkor megmarad a lökés hullám. A kertünk olyan, mint egy aquapark, meg egy arborétum, meg egy madárrezervátum, sőt, kígyót, békát is lehet néha látni benne. Fogyásom rövid története. Kezdetben vala a 3XL. Ebből gyorsan lement a 3X, maradt az L. Aztán minden ruhámat kinőttem, már csak a bőgatya maradt, meg a bőing. Sőt, mostantól korlátlan percdíjat sem veszek igénybe. Hogy vagy? Egészség? Minden rendben? Persze, minden OK! Tulajdonképpen semmi bajom nem lenne, ha nem volnék beteg. Az úr velünk van, nem a konkurenciával, mondták a megbeszélésen az árulóról. Kisfiam, annyi hormonkezelést kaptam, hogy hamarosan apád helyett anyád leszek. Tibi papa előbb-utóbb Tibi mama lesz és ha ez így folytatódik, akkor megalapíthatom a Magyarországi Hormonok Egyházát. Autóhirdetés. Az autó és a gazdája is keveset futott, ezért aztán mindketten jó állapotban vannak.

Na, mit találtam? 1961. április:

regi_ujsag.jpeg

kep_41.jpg

                                                                                      -x-

img_20170830_100020.jpg

Manneken pis

                                                                                       -x-

A bejegyzés trackback címe:

https://ventrotli.blog.hu/api/trackback/id/tr412932045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása